TŘÍDY

TŘÍDA BERUŠKY
Třída Berušky:  

třídní učitelka:

Mgr. Petra Vostřelová, speciální pedagog

Mgr. Kateřina Běloušková, speciální pedagog

Gabriela Valentová, asistentka pedagoga

třída čmeláčci
Třída Čmeláčci:   

třídní učitelka:

Martina Kopišťová, pedagog                                          

Bc. Nella Dvořáková, pedagog                                           

Kateřina Kopecká, asistentka pedagoga

třída kuřátka
Třída Kuřátka:   

třídní učitelka:

Mgr. Petra Čopáková, speciální pedagog                                             

Bc. Natálie Marešová, pedagog                                              

Libuše Veselá, pedagog                                             

Bc. Gabriela Bedrnová, asistentka pedagoga

třída rybičky
Třída Rybičky:   

třídní učitelka:  

Bc. Vendula Jírová, pedagog

Bc. Lucie Kraibichová, pedagog

Blanka Klimešová, asistentka pedagoga

třída sluníčka
Třída Sluníčka:  

třídní učitelka: 

Mgr. Pavlína Karešová, speciální pedagog                                        

Bc. Radka Klučková, pedagog                               

Petra Gřonková, asistentka pedagoga

třída žabičky
Třída Žabičky:   

třídní učitelka:

Bc. Alžběta Kučová, pedagog                                           

Bc. Tereza Marešová, pedagog                                             

Pavlína Martincová, asistentka pedagoga

Režim dne

ranní hry spontánní i motivované herní činnosti, případně složitější řízená činnost (kreslení, malování, vyrábění, modelování, stříhání atd.), individuální péče, strukturované úkoly

ranní kruh orientace v čase (název dne, měsíce, ročního období), počasí orientace v číselné řadě, opakování básničky, písničky vyprávění zážitků cvičení na třídě pohybové a relaxační chvilky, zdravotní cviky, pohybové hry

hygiena, svačina

nabídka výchovně vzdělávací činnosti individuálně – podle věku a schopnosti dětí činnosti rozumové, matematické, jazykové, tělesné, výtvarné, hudební, pracovní, logopedická prevence

hygiena, převlékání, pobyt venku (reflexní vesty, seřazení, seznámení s cílem vycházky) hry na zahradě, pohybové aktivity (jízda na šlapadlech a kolech, prolézačky, pískoviště) Pobyt venku je určený po maximálně možnou dobu dle vyhlášky 160/2024 sb.

příprava na odpočinek, odpočinek na lehátku – poslech pohádek, relaxační hudby, případně individuální klidové aktivity u stolečku

hygiena, svačina

odpolední činnosti dle zájmu dětí, dokončování výrobků, společenské hry, relaxace, pobyt venku podle počasí

odpolední činnosti v konečné „sběrné“ třídě, individuální práce s dětmi

6:30 – 8:15

ranní hry spontánní i motivované herní činnosti, případně složitější řízená činnost (kreslení, malování, vyrábění, modelování, stříhání atd.), individuální péče, strukturované úkoly

8:15 – 8:40

ranní kruh orientace v čase (název dne, měsíce, ročního období), počasí orientace v číselné řadě, opakování básničky, písničky vyprávění zážitků cvičení na třídě pohybové a relaxační chvilky, zdravotní cviky, pohybové hry

8:40 – 8:55

hygiena, svačina

8:55 – 9:20

nabídka výchovně vzdělávací činnosti individuálně – podle věku a schopnosti dětí činnosti rozumové, matematické, jazykové, tělesné, výtvarné, hudební, pracovní, logopedická prevence

9:20 – 11:20

hygiena, převlékání, pobyt venku (reflexní vesty, seřazení, seznámení s cílem vycházky) hry na zahradě, pohybové aktivity (jízda na šlapadlech a kolech, prolézačky, pískoviště) Pobyt venku je určený po maximálně možnou dobu dle vyhlášky 160/2024 sb.

11:20 – 11:45

hygiena, příprava na oběd, oběd

11:45 – 13:45

příprava na odpočinek, odpočinek na lehátku – poslech pohádek, relaxační hudby, případně individuální klidové aktivity u stolečku

13:45 – 14:00
hygiena, svačina

14:00 – 15:30

odpolední činnosti dle zájmu dětí, dokončování výrobků, společenské hry, relaxace, pobyt venku podle počasí

15:30 – 16:30

odpolední činnosti v konečné „sběrné“ třídě, individuální práce s dětmi  



Přejít nahoru